わ ら や ま は な た さ か あ り み ひ に ち し き い を る ゆ む ふ ぬ つ す く う れ め へ ね て せ け 5 15 10 25 20 ら や ま は な た さ か あ り み ひ に ち し き い を る ゆ む ふ ぬ つ す く う れ め へ ね て せ け え ん ろ よ も ほ の と そ こ お
ワ ラ ヤ マ ハ ナ タ サ カ ア リ ミ ヒ ニ チ シ キ イ ヲ ル ユ ム フ ヌ ツ ス ク ウ レ メ ヘ ネ テ セ ケ 10 5 20 ラ ヤ マ ハ ナ タ サ カ ア リ ミ ヒ ニ チ シ キ イ ヲ ル ユ ム フ ヌ ツ ス ク ウ レ メ ヘ ネ テ セ ケ エ ン ロ ヨ モ ホ ノ ト ソ コ オ
Sharks and Monsters Game How to Play Divide the class into teams. Ask students a question. First to answer is able to choose a hiragana to reveal. Under each character is a number of points, or shark, monster, fish or turtle. If a shark is revealed, points are halved. If a monster is revealed, points return to zero. If a fish is revealed, points are doubled. If a turtle is revealed, add fifty points.